Nuffnang Ads

Sunday, December 18, 2011

Seluar jeans ketat, bontot busuk

Jeans ketat yang sudah menjadi tradisi di kalangan remaja perempuan sekarang cukup membusukkan. Bontot yang kecil mahupun yang besar gedabak ditonjolkan tanpa segan silu.
Seluar jeans ketat yang hampir-hampir koyak dek kerana bontot yang besar itu memakainya sudah cukup untuk menaikkan nafsu si lelaki. Berbagai-bagai bentuk bontot busuk dapat dilihat di butik,mall mahupun di pasar malam sekalipun. Perempuan sekarang gemar memakainya kerana dirasakan bontotnya sudah cukup wangi untuk dipamerkan kepada kaum lelaki yang memang gemar melihatnya.
Selesakah berseluar jeans ketat? Jijik sekali melihat perempuan yang tiada perasaan malu ini menggoyang-goyangkan bontot busuk di hadapan khalayak ramai, lagaknya macam anjing yang baru lepas berak. Sedarlah perempuan, walau korang punya aset yang terbaik sekalipun, jangan sesekali ditonjolkan untuk si lelaki.
Bila si lelaki melihat, korang boleh pulak pergi sound depan-depan, marahlah konon-kononnnya. Kalau dah tahu seluar jeans ketat macam apa tu boleh buat si lelaki tertarik, kenapa dipakainya ? Banyak lagi seluar jeans yang longgar-longgar boleh dipakai. Tak ke ****h namanya tu? Fesyen lah sangat.
Ibaratnya si pemakai jeans ketat ni, ialah korang berbogel tanpa kemaluan di khalayak ramai. Bentuk bontot busuk korang yang jelas itu sudah cukup untuk si lelaki membayangkan apa yang tersirat. Hinanya bontot busuk korang tu , sampaikan semua orang boleh melihatnya. Janganlah terlalu mengikut barat yang bangang itu, yang jahil agama, takkan korang yang beragama Islam boleh terikut-ikut?
Setiap anggota badan si perempuan adalah aurat kecuali muka dan kedua tapak tangan. Jika bontot busuk sudah ditayangkan, apa lagi yang istimewanya ada pada perempuan?

No comments: