Nuffnang Ads

Sunday, December 18, 2011

Perkahwinan gay islam pertama!!! Kerajaan sedang siasat...

Assalamualaikum dan Salam Bersa7u
                    •••••••






seperti yg korang nmpk kt atas tuh yg dok comolot tuh...
korang msti rasa geli kn....
ahahahah
sumpah aku geli...!!! sakai la siot!!! memang berita ni dah pn da agak lame tp pd aku bnda ni still fresh lagi... pasai ni org melayu kot.. dgn mat saleh lak tuh... cm gampang... cm ne la dorang nk nyontot agaknya kn..
hahahahaha
sumpah geli...... kawen same jantina wat pe, bkn ley ngandung pn seyh... nabi x ngaku ummat... adoi....
dgr2 cite kerajaan sedang siasat kes nih pasal depa kata mungkin kita tidak tahu siapa kerana ada rakyat negara lain pun pakai tengkolok juga. 
aku gase ah, setan atas ni memang rakyat negara nih... gle seyh!!!

ape korang akn buat kalau setan atas nih adalah somebody yg korang kenal?
sebat je kpale dia kalu aku ah... laki dgn laki ehem2, pastu xde zuriat...
laki dgn laki mane leh ngandung, ingat pe..... laki ngandung kt ane? kt blakang?
ahahahaha

No comments: