Nuffnang Ads

Monday, April 23, 2012

Batas Malaysia - Cara nk join?

Assalamualaikum
Salam Bersa7u
o.o.o.o.o.o.o







Apa khabar semua? ada sihat?
harap2 semua sihat hendaknya... InsyaAllah...

seperti yg Mr.7 tau, ramai yg nk join Batas Malaysia ni..
betul tak? korang pn msti da belek2 website Batas Malaysia ni dn ada yg da siap download borang yg ada kn?
tp korang xtau pas isi tu nk hantar mana kn? hahaha aku pn xtau sbnr nya..
Oleh kerana aku tgk ramai viewer yg dok klik post aku brkaitan Batas Malaysia yg sebelum ni, aku akan cuba tnya kn dn usahakan supaya cm ne korang leh join Batas Malaysia ni...

Sempena Anugerah Khas YAB Perdana Menteri kepada Yang Mulia Ayahanda Khalifah PLG Al Rawa yang akan berlangsung pada 25 April 2012 bertempat di DATARAN MERDEKA ini, aku akan tanyakan cara dn bagai mana caranya utk korang join Batas Malaysia nih.. Aku tau ada antara korang yg da download dn ada yg da isi form tu tp korang xtau nk hantar dn bg pada siapa.. Kesian korang kn... Aku pn cm korang jugak... hehe =)

Don't worry k, InsyaAllah semuanya akan settle dn aku akn sharekn dgn korang...

.      .      .     .     .      .      .

No comments: